.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ریزش سکو هنگام سخنرانی16 مجروح بر جاي گذاشت

شمال نيوز-در پی فرو ریختن سکوی حاضران در سخنرانی «حمدین صباحی» نامزد ملی گرا انتخابات سابق ریاست جمهوری مصر ۱۶ نفر زخمی شدند و خود وی نیز از این حادثه جان بدر برد.

به نقل از پایگاه خبری «جبهه العمل»، همایشی که کنگره مردمی مصر در روستای کفر الحاج شربینی در استان الدقهلیه برگزار کرده بود، با اجتماع مردم برای ابراز احساسات به «حمدین صباحی» از نامزدهای ملی گرا و ناصری دوره اول انتخابات ریاست جمهوری در این کشور باعث فرو ریختن سکوی سخنرانی و زخمی شدن 16 نفر از جمله دو کودک شد.

قضیه از این قرار بود که بعد از سخنرانی حمدین صباحی در این مراسم مردم برای ابراز احساسات به وی و انداختن عکس یادگاری با او به روی سکو هجوم آوردند که این اقدام باعث ریزش سکو بر روی مهمانان و شرکت کنندگان در این مراسم شد.

در این مراسم علاوه بر صباحی، عبدالحکیم جمال عبدالناصر، جمال بخیت شاعر مصری و محمد شبانه نماینده سابق پارلمان نیز حضور داشتند که با اینکه از روی سکو به زمین افتادند، اما مشکلی برای آنان ایجاد نشد.

در این مراسم حدود سه هزار نفر شرکت داشتند. صباحی در بخشی از سخنان خود در واکنش به فیلم توهین آمیز علیه پیامبر اسلام گفت: کسی نمی تواند آسیبی به جایگاه پیامبر بزند و ارزش او را در ایجاد تغییرات در جامعه انسانی نادیده بگیرد.

 

نامزد سابق ریاست جمهوری مصر گفت: کسانی که امروز به پیامبر اسلام توهین کردند، ممکن است فردا نیز به حضرت مسیح توهین کنند، مسیحیان نیز مانند ما این اقدام را رد می‌کنند.

وی تاکید کرد که این اسرائیل است که در پشت پرده تولید این فیلم قرار دارد تا بتواند فتنه و درگیری را میان مسلمانان و مسیحیان ایجاد کند.210/فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.